İvrindi Kaymakamlığı tarafından düzenlenen bayramlaşma programında, Kaymakam Mustafa Canbey hemşehrileriyle bir araya geldi.Programa katılan vatandaşlar, bayramın birlik, beraberlik ve kardeşlik iklimini birlikte paylaştı. Hemşehrilerle sohbet ederek gönülden bayramlaşıldı.Katılımcılar, İvrindi'nin ve Balıkesir'in huzuru için iyi dileklerini iletti.Bayramlaşma programı, geleneksel olarak her yıl Kurban Bayramı döneminde düzenleniyor.İvrindi Kaymakamlığı, bu tür toplumsal buluşmalarla vatandaşlarla olan bağı güçlendirmeyi hedefliyor.Kaymakam Canbey, Kurban Bayramı'nın İvrindi'ye, Balıkesir'e ve aziz milletimize sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ederek, "Bayramımız mübarek olsun" dedi.






Yorumlar
Yorum Yap