Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, Kurban Bayramı vesilesiyle kamuoyuna yönelik mesajını paylaştı. Ergin, mesajında Kurban Bayramı'nın taşıdığı sevgi, hoşgörü ve birlik ruhunun kentlere, ülkeye ve tüm insanlığa sağlık, huzur, barış ve bereket getirmesini diledi.
Ergin, "adaletin, demokrasinin, eşitliğin ve dayanışmanın güçlendiği bir ülkenin, bayramların gerçek anlamda huzur ve mutluluk içinde yaşanmasının teminatı olduğuna" inandıklarını ifade etti. Mesajında "gelir adaletinin sağlandığı, hukukun herkese eşit işlediği ve sosyal adaletin güçlendiği bir Türkiye'de bayram sevincinin her haneye daha güçlü ulaşacağını" vurguladı.
Ayvalık Belediye Başkanı, "umudu büyüten, bereketi paylaşan, kimsenin kendini yalnız hissetmediği nice bayramları hep birlikte karşılamayı" temenni etti. Ergin, mesajını "başta Ayvalıklı hemşehrilerim olmak üzere tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyor, bayramın ülkemize, İslam âlemine ve tüm insanlığa barış, kardeşlik ve huzur getirmesini temenni ediyorum" sözleriyle sonlandırdı.






Yorumlar
Yorum Yap