Bandırma Belediye Başkanı'ndan bayram mesajı
Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, Kurban Bayramı öncesi hemşehrilerine bir kutlama mesajı yayınladı.
Mirza mesajında, bayramların birlik, beraberlik, dayanışma ve paylaşmanın en güzel şekilde yaşandığı müstesna günler olduğunu belirtti.
Dayanışma ve kardeşlik vurgusu
Kurban Bayramı'nın yardımlaşmayı, gönül yapmayı, kırgınlıkları geride bırakmayı ve kardeşlik bağlarını güçlendirmeyi hatırlattığını ifade eden Başkan Mirza, "Birlik ve beraberliğe her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde, sevgi, saygı ve hoşgörü duygularımızı büyütelim" çağrısında bulundu.
Bandırma Belediye Başkanı, bayramın getirdiği huzur ve bereketin kente, ülkeye ve tüm insanlığa umut olmasını diledi.
Tüm millete bayram dilekleri
Dursun Mirza mesajını, "Bu duygu ve düşüncelerle, başta kıymetli hemşehrilerim olmak üzere milletimizin Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyor, sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice bayramlar diliyorum" sözleriyle tamamladı.






Yorumlar
Yorum Yap