Sındırgı Belediye Başkanı'ndan bayram mesajı
Sındırgı Belediye Başkanı Serkan Sak, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Sak mesajında, vatandaşların sevdikleriyle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice bayramlar geçirmesi temennisinde bulundu.
Bayramın birlik ve beraberlik ruhunu vurguladı: Belediye Başkanı Sak, Kurban Bayramı'nın toplumsal birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu güçlendirmesini diledi. Ayrıca bayramın sofralara bereket, gönüllere huzur getirmesini temenni etti.
Sındırgı'da bayram hazırlıkları
Balıkesir'in Sındırgı ilçesinde Kurban Bayramı hazırlıkları devam ediyor. İlçe genelinde bayram namazı saatleri ve kurban kesim alanları belirlenirken, belediye ekipleri bayram öncesi temizlik ve düzenleme çalışmalarını sürdürüyor.
Sındırgı Belediyesi'nin bayram süresince vatandaşlara yönelik hizmetlerini kesintisiz sürdüreceği öğrenildi. İlçe halkının bayramını kutlayan Başkan Sak'ın mesajı, belediyenin resmi iletişim kanallarından paylaşıldı.






Yorumlar
Yorum Yap