Gözden Kaçırmayın
Balıkesir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Kurban Bayramı'nı KutladıBandırma'da faaliyet gösteren Bandırmaspor'da yapılan olağan seçimli genel kurul toplantısı gerçekleştirildi. Genel kurul üyelerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda kulübün yeni dönem başkanı belirlendi. Oylama sonucunda mevcut başkan Murat Karakoyun, üyelerin desteğini alarak Bandırmaspor'un başkanlığına ikinci kez seçildi. Başkan Karakoyun, üst üste ikinci döneminde de görevini sürdürecek. Kulüp tarafından yapılan açıklamada, genel kurul üyelerine teşekkür edildi. Yeni dönemin Bandırmaspor camiasına ve Türk futboluna hayırlı olması temennisinde bulunuldu. Başkan Murat Karakoyun ve yönetim ekibine başarılar dilendi.







Yorumlar
Yorum Yap