Balıkesir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Kurban Bayramı vesilesiyle personel bayramlaşması gerçekleştirdi. İl Müdürlüğü binasında düzenlenen etkinliğe kurum çalışanları katıldı.
Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının pekiştirildiği buluşmada, bayramın mübarek olması temennisinde bulunuldu. Duyuruda Türkiye Cumhuriyeti Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ve Balıkesir Gençlik ve Spor İl Müdürü Adem Özalp'ın isimlerine yer verildi.





Yorumlar
Yorum Yap