Bandırma Belediyesi'nin organize ettiği Sahil Şenlikleri'nin 5. gününde Cumhuriyet Meydanı vatandaşların akınına uğradı. Dans gösterileri, konserler ve tiyatro oyunu ile geçen gün boyunca festival atmosferi zirve yaptı. Belediyenin sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşıma göre, şenliklerin 5. gününde meydan "dopdoluydu". Gün boyu süren etkinliklerle festival coşkusunun vatandaşlarla birlikte yaşandığı belirtildi. Program kapsamında sahneye konan dans gösterileri, canlı konserler ve tiyatro oyunları büyük beğeni topladı. Etkinliklere katılan hemşehriler, meydanı doldurarak şenliklerin devam eden günlerinde de ilgiyi yüksek tuttu. Bandırma Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen şenlikler, bölge halkı için vazgeçilmez bir gelenek haline geldi. Belediyenin kültür sanat alanındaki altyapısı, 2015 yılında hizmete alınan Santral Kültür Merkezi gibi tarihi yapıların restorasyonu ile destekleniyor. Sahil şenlikleri gibi açık hava etkinlikleri, sadece eğlence değil aynı zamanda sosyal kaynaşma ve kültürel paylaşım alanı olarak işlev görüyor. Araştırma verilerine göre Bandırma'da düzenlenen kültür festivalleri genellikle Mayıs ayı sonuna denk geliyor. Kuşcenneti Kültür ve Turizm Festivali gibi etkinliklerle paralel ilerleyen Sahil Şenlikleri, şehrin turizm takviminde önemli bir yere sahip. 21 Mayıs'ta başlayan şenlikler, bölge kültür sanat takviminin en yoğun dönemlerinden birini oluşturuyor. Belediyeden yapılan açıklamada, organizasyona katılım sağlayan tüm hemşehrilere teşekkür edildi. "Bu güzel atmosferi bizimle paylaşan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz" ifadelerine yer verilen duyuruda, şenliklerin programı dahilinde devam edeceği vurgulandı. Cumhuriyet Meydanı'ndaki yoğun katılım, şehrin sosyal hayatındaki hareketliliğin de bir göstergesi olarak kayıtlara geçti.






Yorumlar
Yorum Yap