Gözden Kaçırmayın
Bandırma'da Kuş Gölü'nün Ekosistemi Gençlere AnlatıldıBandırma'ya yeni bir kahve durağı kazandıran London Coffee, resmi açılışını gerçekleştirdi. Belediye Başkanvekili Sami Türkmen, açılış programına katılarak işletme sahipleri Mustafa Özden ve Furkan Özdemir'e hayırlı olsun temennisinde bulundu. Türkmen, açılışta yaptığı konuşmada, kente yeni değerler kazandıran işletmelerin ilçenin sosyal ve ekonomik dokusuna katkı sağladığını vurguladı. Açılışa yerel esnaf, vatandaşlar ve belediye yetkilileri katıldı. Belediye yetkilileri, yeni girişimcileri desteklemeye devam edeceklerini belirtirken, London Coffee'nin Bandırma'ya hayırlı olmasını diledi.


Yorumlar
Yorum Yap