Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, 24, 25 ve 26. Dönem Balıkesir Milletvekili Av. Namık Havutça ile Edremit'te bir araya geldi. Görüşmede, gündem ve bölgeye dair konular ele alındı.
Ertaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Eleştirisel yaklaş" notuyla duyurduğu buluşmaya ilişkin, "Ziyaretime gelen 24, 25 ve 26. Dönem Balıkesir Milletvekili, değerli büyüğüm Av. Namık Havutça ile gündeme ve bölgemize dair keyifli bir sohbet gerçekleştirdik" ifadelerini kullandı.
Balıkesir siyasetinin önemli isimlerinden Havutça'ya nazik ziyareti için teşekkür eden Ertaş, paylaşımını "kendisine nazik ziyareti için teşekkür ediyorum" sözleriyle sonlandırdı.






Yorumlar
Yorum Yap