BANDIRMA – 20.05.2026
Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Mirza, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun. Cumhuriyetimizin ışığında, gençliğin coşkusuyla daha nice bayramlarda buluşmak dileğiyle."
Mirza'nın kutlama mesajı, 20 Mayıs 2026 tarihinde belediyenin resmi iletişim kanalları üzerinden kamuoyuyla paylaşıldı.






Yorumlar
Yorum Yap