Gözden Kaçırmayın
Büyükşehirden Arıcılara yüzde 100 Hibeli Fondan Kek DesteğiAyvalık Belediyesi Başkanı Mesut Ergin, 8 Mayıs 2026 tarihinde yaptığı açıklamada, İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun Silivri'den gönderdiği belirtilen mektuba ilişkin yazılı bir değerlendirmede bulundu. Ergin, açıklamasında "16 Milyon İstanbullu'nun başkanı" olarak nitelendirdiği İmamoğlu'nun mesajının kendilerine ulaştığını ifade etti. Yapılan yazılı açıklamada, İmamoğlu'nun Atatürk'ün emanetine ve Cumhuriyet değerlerine sahip çıkma kararlılığını paylaştığı belirtildi. Mesut Ergin, özgür ve müreffeh yarınlar için omuz omuza mücadele yürütme sözünü yeniledi. Ergin'in açıklamasında şu ifadelere yer verildi: "Adaletin yerini bulacağına olan inancıyla gelecek güzel günlere dair umudunu yitirmeyen Ekrem İmamoğlu başkanımızı ve tüm dostları bir kez daha yürekten selamlıyorum." Ekrem İmamoğlu'nun Silivri'deki süreci, kamuoyunda geniş yankı bulmaya devam ediyor. İBB Başkanı'nın bulunduğu yerden "Cezaevi notlarım ve Türkiye umudum" başlıklı bir mektup kaleme aldığı öğrenildi. İmamoğlu'nun yargılandığı dava süreci nedeniyle Silivri'de bulunması, muhalefet bloğu içerisinde çeşitli destek açıklamalarının gelmesine neden oluyor. Ergin'in mesajı da bu kapsamda değerlendirilen siyasi dayanışma girişimlerinden biri olarak kayıtlara geçti. Öte yandan Mesut Ergin, Ayvalık Belediyesi Başkanı olarak görevini sürdürüyor. Ayvalık Belediyesi'nin 2026 yılı bütçesi, Mayıs ayında yapılan meclis toplantısında 3 milyar TL olarak onaylanmıştı. Belediye Başkanı Ergin, temiz, güvenli ve kalkınan bir Ayvalık hedefiyle projelerin uygulamaya konulduğunu açıklamalarında belirtmişti. Ergin'in mevcut görevi devam ederken, ulusal siyasete dair yaptığı bu tür açıklamalar, yerel yönetimlerin siyasi konjonktürdeki pozisyonlarını da gözler önüne seriyor.





Yorumlar
Yorum Yap